Praca serwisów mercedes w trakcie pandemii covid-19 – jak dbają o bezpieczeństwo klientów?

Praca serwisów mercedes w trakcie pandemii covid-19 – jak dbają o bezpieczeństwo klientów?

1 września, 2020 Wyłącz przez D B

Pandemia wpłynęła na każdą sferę naszego życia. Nie tylko na kilka tygodni utknęliśmy w domach ale także musieliśmy zmienić swoje plany zawodowe, przyzwyczaić się do pracy zdalnej a często wielu z nas straciło swoje stanowisko. Pandemia miała również wpływ na nasze wakacyjne wyjazdy. Pytanie jak przedsiębiorcy radzą sobie w tych trudnych czasach? Czy dbają o bezpieczeństwo nasze, swoich klientów? Jak wygląda praca serwisów mercedes w trakcie pandemii covid-19?

Pandemia a praca salonów samochodowych

praca serwisów mercedes w trakcie pandemii covid-19

W salonach samochodowych tak jak i w innych salonach czy sklepach obowiązują zasady, które regulowane są prawnie i mogą być kontrolowane przez państwową inspekcję sanitarną. Praca serwisów mercedes w trakcie pandemii covid-19 odbywa się z zachowaniem strefy bezpieczeństwa w Biurze Obsługi Klienta.

Jak wygląda praca serwisów mercedes w trakcie pandemii covid-19 prowadzonych pod marką Sobiesław Zasada Automotiv?

Na terenie wszystkich salonów udostępnione są podajniki z żelem antybakteryjnym zarówno w toaletach jak i w recepturach. Warto również wspomnieć, iż w salonach przeprowadzane są dezynfekcja nawet kilka razy dziennie takich elementów wnętrza jak poręcze, blaty, klamki czy sanitariaty. Ci pracownicy, którzy mogą pracują zdalnie, z domu aby zminimalizować liczbę osób, które przebywają w obiektach. Dodatkowo praca w salonach samochodowych odbywa się przy zabezpieczeniu wnętrza pojazdu folią. Zabezpieczone są kierownice, siedzenia a także lewarek zmiany biegów. Co więcej, dezynfekowane są wnętrze samochodów zastępczych i nie tylko.